Näytetään tekstit, joissa on tunniste mennyt vuosi. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste mennyt vuosi. Näytä kaikki tekstit

torstai 31. joulukuuta 2015

Vuosikatsaus


Jos vuosi 2014 oli muutosten ja luopumisen vuosi, on vuosi 2015 tuonut paljon uusia upeita asioita mukanaan. Koti on tosin pysynyt melko samanlaisena ja blogikin on jäänyt hieman retuperälle, kun ajatukset ovat olleet aivan toisaalla. Olen todella kiitollinen, että asiat ovat vuoden aikana loksahtaneet paikoilleen ja tulevaisuus on saanut uuden suunnan. Mielenkiintoinen harjoittelupaikka ja koulu ovat tuoneet aivan uuden arjen. Kunhan kaikki uusi tasoittuu, varmasti kotikin kokee taas kasvojen kohotuksen. Kiitos teille lukijat, yhteistyökumppanit ja ystävät kuluneesta vuodesta!


Muutama poiminta vuoden kohokohdista:

Tammikuussa ruokailutilan muutos
 Matka Müncheniin Murua moikkaamaan
 Yllätys onnistui

Oikein hyvää ja onnellista
Uutta Vuotta!

- Minna -



keskiviikko 31. joulukuuta 2014

Muutosten vuosi




Vuosi 2014 tulee olemaan ikuisesti muistoissani muutosten vuotena. Koti on vuoden aikana kokenut vapautumisen kaikesta ylimääräisestä tavarasta ja roinasta. Maalipensseli on heilunut tiuhaan tahtiin ja värimaailma on muuttunut hurjasti. Hankintoja tänä vuonna on tehty vain muutama, hyvin harkitusti. Aivan tavoitteeseen, en osta mitään uutta, en kylläkään päässyt. Merkittävimmät muutokset ovat kuitenkin olleet henkilökohtaisia. Vuosi ei ole ollut helppo, itsetutkiskelu, uuden oppiminen ja asioiden oivaltaminen on ollut rankkaa aika ajoin. Kasvun paikka oli myös syksyllä päästää Muru maailmalle, sen aika oli yllättäin jo nyt.  

Ystävien ja läheisten merkitys on erityisesti korostunut tänä vuonna. En tiedä kuinka monta kymmentätuhatta minuuttia olen viettänyt puhelimessa heidän kanssaan keskustellen. Olen vuoden aikana mennyt kohti unelmaani ja saanutkin olla mukana mahtavissa projektissa, myös uskomattomia mahdollisuuksia ja tilaisuuksia on minulle yllättäin tarjoutunut. Puhumattakaan upeista ihmisistä mitä olen saanut vuoden aikana kohdata, niin täällä blogissa kuin muutenkin. Olen kiitollinen jokaisesta hetkestä ja asiasta mitä vuosi 2014 on tuonut tullessaan. Niillä jokaisella on ollut jokin tarkoitus elämässäni, en välttämättä sitä juuri nyt oivalla, mutta oivallan sen kyllä.

Kiitos teille lukijat kuluneesta vuodesta, kauniista sanoistanne ja 
siitä että jaksatte olla matkassani mukana!

Oikein hyvää ja onnellista uutta vuotta!

- Minna -



ensimmäisestä kuvasta kiitos Projekti Verkarannan Jutalle






maanantai 30. joulukuuta 2013

Ensimmäinen blogivuosi lopuillaan



Ensimmäinen blogivuoteni lipuu kohti loppuaan,
on aika koota kohokohdat, vaan niitäpä on paljon.
Kaikki yhtä merkittäviä, tässä vain muutamia mainitakseni.
Bloggauksesta on tullut minulle ja Murulle yhteinen harrastus.
Valokuvaamme molemmat, kännykällä aloitimme,
nyt jo kamera tullut tutuksi, jopa muutama kurssi käyty.
Yllä oleva kuva on Murun ottama Hangosta joulukuussa.

Opettelemme, opimme ja oivallamme.

 

Kotimme lehdessä,
mielenkiintoinen kokemus ja vielä kannessa oltiin.
Lisäksi kotimme oli Ikean oikea koti- lehdessä kahdella kuvalla.
Ehkä vuoden huipuksi päästään vielä Ylen uutisiin,
Kotona Hangossa sivuston siivellä.

Koti on hurjasti muuttunut vuoden aikana,
merkittävin muutos on ehdottomasti
laminaattilattian maalaus valkoiseksi.
Se onkin ollut blogini suosituin postaus.
Sitä on käyty lukemassa 4637 kertaa,
toivotaan että ohjeista on ollut apua ja
muutikin uskaltaneet tarttua tuumasta toimeen.

Pergolan uusi sisustus kuormalavoista,
niin iloinen tästä oivalluksesta.
Siellä monet hetket sohvalla vietettiin,
niin uusien kuin vanhojenkin ystävien kanssa.
Ystävät ja läheiset nousseet arvoon arvaamattomaan.
Olen myös saanut olla ihanissa sisustusprojekteissa, 
sisustamisesta onki tullut tärkeä osa elämääni,
blogini, ystävien sekä uskomattomien tapaamisien myötä.
Arvaamattomia ovat joskus tiet ja kohtaamiset.




Vuoden aikana ole myös ilokseni päässyt mukaan
Indiedays Inspirationiin ja Kotona Hangossa -sivustoihin.
Olen vuoden aikana liittynyt myös Pinterestiin, 
Omiakin kuvia kivasti pinnattu, se vasta lämmittää.
Ylläoleva kuva on yksi suosituimmista kuvistani.
Instagram on vastikään tullut tutuksi.
Meidän harmonialla on myös omat Facebook sivut.
Käykää klikkaamassa myös Facebookiin ja Instagramiin,
 niin pysytte ajantasalla helposti.
Hu hu kuinka paljon onkaan tapahtunut,
välillä ei meinaa mukana pysyä,
mitä kaikkea uutta blogin myötä onkaan tullut.
Kiitos teille lukijat, kävijöitä sivullani kohta 118.000,
en olisi ikinä uskonut vuodessa!
Te olette antaneet minulle niin paljon,
kommenteilla niin positiivisillä, kuin rakentavillakin.
Kiitos myös kaikille yhteistyökumppaneille,
teidän kanssa on ollut ilo tehdä töitä.
Olen iloinen, 
että olette jaksaneet olla seurassani/seurassamme, koko vuoden.


Muru
on ollut mahtavaa seurata miten hän on vuodessa kehittynyt,
kasvanut nuoreksi mieheksi, itsenäiseksi ja määrätietoiseksi.

Kuinka upea nuori mies minulla onkaan!
Onneksi vielä malttaa viettää aikaa myös äidin kanssa.
Niistä hetkistä olen nauttinut suunnattomasti.

Paljon mahtuu vuoteen, monta muutosta ja hetkeä.
Muuttunut koti, muuttunut minä, uusin tuulin ja uusin silmin.
Ei aina niin helppoa, mutta luottavaisin mielin.
Jokainen hetki on ollut tärkeä, kaikessa oma oppinsa.

Luottavaisin mielin vuoteen 2014

- Minna -

Meidän yhteisestä kuvasta, kuuluu kiitos Fridalle, Koti kaupungin laidalla!